====اشعار جدایی==== .

ده ثانیه تا انتها
پایونی بی سرو صدا
بی خبراز هرشب وروز
من ویه شمع نیمه سوز
یکی گذشت ازثانیه
نه تای دیگه باقیه
ای کاش تو لحظه ای که رفت
میدیدمش یه بار دیگه
اون دوربودو تو حسرت
ثانیه ها که می گذشت
ای کاش تواین یک ثانیه
می بودنش نمی گذشت
ساعت میگه دوثانیه
هشتای دیگه باقیه
یه عمرنشستم منتظر
کی میگه اینا بازیه
فقیر بودن جرم منه
عاشق بودن تنها گناه
یه عمری چشم به دربودم
این آخرا هم چشم به راه
ساعت بازم بهم میگه
سه ثانیه رفته دیگه
خبرداری چه زود گذشت
مونده فقط هفت ثانیه
هی باخودم گفتم میاد
امیدت وندیده باد
داد می زدم پس کی میای
کسی جوابم ونداد
ثانیه پشت سرهم
رفتن تا شیش وهفت وهشت
لحظه تو گوشم داد میزد
هشت ثانیه ازت گذشت
من موندم دوثانیه
ازم فقط این باقیه
هنوزنشستم منتظر
چشم امیدم ساقیه
آی ای خنک باد سحر
واسش ببر تو این خبر
بگو که من تا آخرین
خیره بودم چشام به در
ثانیهء نهم که رفت
موند فقط یه ثانیه
سرت سلامت نازنین
ازمن یه لحظه باقیه
قسمت نشد ببینمت
شاید که لایق نبودم
منتظرت بودم یه وقت
نگی که عاشق نبودم
ثانیهء ده گل یاس
راحت شدم دیگه خلاص
آزاد شدم میام پیشت
بی واهمه بی هیچ هراس
قشنگترین ثانیه ها
این ده تا بود که زود گذشت
رویای شیرین بودو اونا
چون باخیال تو گذشت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 487
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 487
بازدید ماه : 2231
بازدید کل : 49820
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت